چندی پیش از یکی کتاب فروشی های آنلاین کتابی خریداری کردیم. وقتی به دستمان رسید، مشخص شد چاپ سال 96 را به جای 98 ارسال کردهاند، درحالیکه قیمت چاپ 98 را دریافت کردهاند. بارها با پشتیبانی تماس گرفتیم و خواستار پس گرفتن کتاب یا تعویض آن یا حتی بازپس دادن مابهالتفاوت آن شدیم.با توجه به اینکه کتاب درسی بود و نمونه سوالات این دو سال را نداشت، اشتباه کوچکی نبود. اما جوابی نگرفتیم. برای کسب و کارهای کوچک که هنوز به بازار هدف کامل معرفی نشدهاند استفاده از چنین ظرفیت هایی حائز اهمیت است، اما متاسفانه مشاهده میشود که دچار غرور کاذب هستند و عدم رضایت یک مشتری را تنها در همین حد میدانند، گرچه یک مشتری ناراضی باعث میشود تمام اطرافیانش نیز از این محصول وخدمت استفاده نکنند. حال آنکه در نمونه های مشابه خارجی حتی اگر اشتباه از خریدار باشد به قیمت حفظ مشتری نه تنها کالا تعویض میشود بلکه امتیازات مختلفی نیز درنظر گرفته میشود.
شماره۲۰: کارگاه تولید فیلتر هوای خودرو
میشود ,مشتری ,کتاب ,قیمت ,چاپ ,اشتباه ,یک مشتری ,رضایت یک ,مشتری را ,را تنها ,عدم رضایت
درباره این سایت