کارواش بزرگ و نسبتا معروفی در نزدیکی خانه ما مشغول به فعالیت است که بر اساس همین تعاریف مدتی قبل، ماشین را به آنجا بردیم. با توجه به اینکه داخل ماشین نیز قرار بود تمیز شود، از ماشین پیاده شدیم اما متاسفانه جایی برایا نتظار تعبیه نشده بود و همان وسط بین ماشین ها باید منتظر میماندیم. علاوه بر این، پرسنل به خودشان اجازه صمیمیت بیش از حد و درخواست انعام میدادند که رفتار جالبی نبود.
مدیریت مجموعه، اگر موفقیت کسب و کار برایش مهم است باید به این نکته توجه کند تجهیزات به روز و سرعت بالا تنها نکات کلیدی برای جذب و حفظ مشتری نیست.بلکه رفتاری که مشتری از پرسنل میبیند، بیشتر از چنین چیزهایی در ذهن مشتری میماند وتجربه آنها را میسازد.
شماره۲۰: کارگاه تولید فیلتر هوای خودرو
ماشین ,مشتری ,پرسنل ,کارواش ,توجه ,کسب ,باید به ,به این ,این نکته ,است باید ,مهم است
درباره این سایت