محل تبلیغات شما

چندی پیش سالن زیبایی‌ای در نزدیکی منزل ما شروع به کار کرد که با توجه به سابقه درخشان مدیریت سالن و همین‌طور مشتریان راضی شعبه اول، ب استقبال فراوان اهالی مواجه شد. اما با گذشت زمان هم تعداد مشتریان رو به کاهش رفت و هم کارکنان ناراضی از همکاری، از مجموعه جدا شدند. به طوری که تقریبا هر 6 ماه یکبار کل پرسنل تغییر می‌کنند.

علت را که از کارکنان سابق جویا شدیم بیان کردند نوع رفتار مدیریت و درخواست های بیش از حد ایشان باعث نیتی کارکنان می‌شده است.مثلا پرسنل را تا دیر وقت نگه می‌داشته بدون دادن امتیازی و یا به جای اینکه ناهار را ایشان تقبل کنند، توقع داشتند پرسنل برای ایشان هم ناهار از منزل بیاورند.

از جمله عوامل نیتی مشتریان، نگاه از بالا به پایین این خانم، همین طور قیمت های بدون ثبات را می‌توان نام برد. با توجهبه اینکه مشتریان با هم همسایه، دوست و . هستند نهایتا از این تغییر قیمت های ناگهانی و عجیب با خبر می‌شوند و باعث نیتی و بی‌اعتمادی آنها می‌شود.

به ظاهر چیزهای کوچکی هستند اما همین نکات کوچک باعث شکست یک کسب و کار می‌شود.

شماره۲۰: کارگاه تولید فیلتر هوای خودرو

شماره۱۹:طراحی و دوخت شال و روسری

شماره ۱۸: شرکت سرسره

هم ,ایشان ,باعث ,مشتریان ,نیتی ,پرسنل ,باعث نیتی ,قیمت های ,نگاه از ,از بالا ,بالا به

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها